Strona głównaTechnologieWymiana kasy fiskalnej jest dobrym momentem na informatyzację salonu health and beauty.

Wymiana kasy fiskalnej jest dobrym momentem na informatyzację salonu health and beauty.

1 lipca to data, o której chcąc lub nie chcąc muszą pamiętać salony z branży health and beauty. To właśnie od tej daty trzeba obowiązkowo posiadać kasę fiskalną online. Przejście na nowocześniejsze kasy może być dobrym pretekstem na zinformatyzowanie biznesu. Jakie są sposoby na informatyzację salonu urody lub salonu kosmetycznego? Sprawdźmy.

Rezerwacja wizyty online

Ciekawym sposobem na zinformatyzowanie salonu health and beauty jest skorzystanie z rozwiązania jakim jest kalendarz online. Jest to rozwiązanie, które pozwala klientom na rezerwację wizyt za pomocą wygodnego kalendarza umieszczonego w aplikacji mobilnej lub na stronie internetowej. Praktyka pokazuje, że w szczególności młodsi klienci lubią dokonywać rezerwacji za pośrednictwem Internetu. Poza tym. czas pandemii pokazał, że rezerwacje internetowe są przyszłością branży health and beauty. Coraz więcej osób przekonuje się do takiej formy rezerwacji widząc, że jest to znacznie wygodniejsze niż rezerwacja telefoniczna. Poza tym, pozostaje jeszcze jeden aspekt – salony, które korzystają z takiego rozwiązani bardzo dużo zyskują w oczach klientów. Po prostu salon z miejsca ma wizerunek nowoczesnego miejsca. Wynika to z faktu, że w Polsce, w szczególności w mniejszych miejscowościach rezerwacja online nie jest jeszcze zbyt powszechna. Tym samym jest to nie tylko uproszczenie procesu rezerwacji, ale także ciekawy zabieg marketingowo-wizerunkowy.

Zautomatyzowane informowanie klientów o zbliżającej się wizycie.

Bardzo skutecznym sposobem na zarządzanie rezerwacjami jest informowanie klientów o zbliżającej się wizycie za pomocą powiadomień SMS. Tego typu powiadomienia są zintegrowane z wizytami, które zawiera kalendarz elektroniczny i mogą się wysłać automatycznie (np. dzień przed zaplanowaną wizytą). Praktyka pokazuje, że takie rozwiązanie zmniejsza ilość klientów, którzy “zapomnieli o wizycie”. Ponadto, jest to sposób na bycie z klientami w stałym kontakcie co również bardzo pozytywnie wpływa na utrzymanie klienta co w tej branży jest bardzo ważne.

________________________________________________________________________
ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę. 

Więcej artykułów

Popularne