Strona głównaMarketing internetowyMarketing internetowy - Jak napisać dobry artykuł?

Marketing internetowy – Jak napisać dobry artykuł?

Dobre pisanie jest kluczową umiejętnością, jeśli chcesz odnieść sukces w Internecie. Niezależnie od tego, czy marketing partnerski, tworzenie własnych produktów czy artykuł marketingowy Twoich słów są twoimi sprzedawcami.

Są tym, co przekształca czytelników w kupujących.

W tym artykule ukażą się potężne i łatwe do wdrożenia metody gwarantujące, że twoje pisanie będzie bardziej atrakcyjne i łatwe do odczytania.

Napisz w ten sam sposób, w jaki mówisz. Wiele osób nabiera sztywnego stylu pisania, który brzmi nienaturalnie. To jest złe. Udawaj, że siedzisz z kimś i mówisz im o swoim produkcie lub usłudze osobiście, i pisz z tej perspektywy.

Uczyń swoje zdania naturalnymi i przyziemnymi. Może to oznaczać pisanie ułamków i łamanie wielu innych reguł gramatycznych. Mimo, że prawdopodobnie otrzymasz F w języku angielskim do pisania w ten sposób, twój wzrost sprzedaży zdecydowanie to wynagrodzi.

Po zakończeniu czytania zawsze czytaj na głos. Złapiesz obszary chropowatości, które w przeciwnym razie pozostałyby niewykryte, gdybyś czytał w milczeniu.

Użyj skurczów. Skurcze sprawiają, że twoje czytanie jest płynniejsze. Zauważ, że kiedy mówisz, najprawdopodobniej używasz skurczów. W ten sposób ludzie naturalnie mówią. Skurcze powodują, że pisanie jest mniej nudne i formalne. Więc zamiast powiedzieć, że nie mogę się doczekać spotkania z tobą, powiedz, że nie mogę się doczekać spotkania z tobą. Po prostu brzmi i wygląda lepiej.

Używaj czasowników raczej rzeczowników. Czasowniki przenoszą działanie, podczas gdy rzeczowniki są nudne. Używaj czasowników w miarę możliwości w miejsce rzeczowników. To sprawia, że ​​twoje pismo wydaje się bardziej akcentowane w stosunku do nudy.

Trzymaj krótkie zdania. Ta cecha jest ważna. Nikt nie lubi czytać długich zdań. Ludzie zawsze wolą krótkie, jasne i proste struktury zdań. Sprawdź swoją wiadomość i edytuj ją pod kątem nadmiarowych słów, które nie muszą tam być. Każde nadmiarowe słowo, które wycinasz, sprawia, że ​​twoja wiadomość jest bardziej destylowana i potężniejsza. Oczywiście dobra rzecz!

Zachowaj krótkie akapity. Długie akapity gęstego tekstu wyglądają złowieszczo i obawiają się czytać. Zrób swoim czytelnikom przysługę i daj im krótkie, zwięzłe akapity.

Zwłaszcza w przypadku kopii sprzedaży możesz przerwać akapit w środku pomysłu, o ile nie jest to mylące. Chodzi o to, aby przenieść osobę bezpośrednio na dół listu. Rozpoczęcie akapitów ze słowami takimi jak “Tak …” “I …” oraz “Nie wspominając już …” zachowa uwagę czytelników.

Choć proste, powyższe punkty zdziałają cuda, dzięki którym twoje pisanie jest bardziej żywe i skuteczne. W końcu nie dostaniesz się daleko od marketingu internetowego, jeśli nie możesz pisać (lub wybrać dobrego copywritera). Jest to umiejętność zdecydowanie warta kultywowania. Czyniąc to, musisz płacić bogate dywidendy w swoim życiu.

Przejrzyj te punkty ponownie, zanim napiszesz dalej. Będziesz bardzo szczęśliwy z wyników.

Po napisaniu artykułu zawsze sprawdzaj pisownie, aby się upewnić, że nie ma błędów w pisowni itp.

Gdy masz już wiele artykułów na ten sam temat, możesz na nich wiele sposobów.

Możesz oczywiście użyć ich w katalogach artykułów, takich jak ten, aby zwiększyć ruch na swojej stronie – dzięki zamieszczeniu linku w biuletynie autora.

Prześlij też kopię artykułu na swoją stronę internetową, aby pomóc w jej budowie. Jeśli zrobisz to ze wszystkimi swoimi artykułami, wkrótce będziesz miał imponującą stronę internetową.

Możesz oczywiście sprzedać artykuły.

Artykuły są bardzo poszukiwane przez innych webmasterów i możesz szybko zbudować listę stałych klientów, jeśli masz popularny temat i możesz pisać artykuły, które im się podobają.

Możesz sprzedawać je w serwisie eBay lub za pośrednictwem forów marketingu internetowego.

Artykuły mogą być doskonałym źródłem dochodów podczas kierowania ruchu do Twojej witryny, nie powinny być pomijane.

________________________________________________________________________
ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę. 

Więcej artykułów

Popularne